
Verkoop en verkoopmanagement met XTRA toegangscode 9e editie
David Jobber
Paperback
ISBN: 9789043026987
2014
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Uitverkocht, of in prijs opgeheven€ 59,50(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van de theoretische en de praktische kant van het vakgebied. Zowel de rol van de verkoper als die van de verkoopmanager wordt behandeld.
In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide case.
In deze negende editie is er meer aandacht voor verkoop binnen een business-to-businessomgeving. Geïntegreerde verkoopstrategie komt aan bod met daarbij een bespreking van het 4S-model en sales scorecards. Tot slot is er een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de vakgebieden verkoop en marketing.
Verkoop en verkoopmanagement wordt geleverd met een toegangscode voor de studiewebsite Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is voor zowel studenten als docenten extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals videocases, extra vragen en een digitale versie van het boek.
David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de Londen School of Commerce. De Nederlandstalige bewerking is verzorgd door Kurt De Blick, Hans Dekker en Patrick Stroobandt. Zij doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultants voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.
In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide case.
In deze negende editie is er meer aandacht voor verkoop binnen een business-to-businessomgeving. Geïntegreerde verkoopstrategie komt aan bod met daarbij een bespreking van het 4S-model en sales scorecards. Tot slot is er een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de vakgebieden verkoop en marketing.
Verkoop en verkoopmanagement wordt geleverd met een toegangscode voor de studiewebsite Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is voor zowel studenten als docenten extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals videocases, extra vragen en een digitale versie van het boek.
David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de Londen School of Commerce. De Nederlandstalige bewerking is verzorgd door Kurt De Blick, Hans Dekker en Patrick Stroobandt. Zij doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultants voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.
Meer informatie
Paginas
Onbekend aantal pagina's
Druk
9
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
januari 2014
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
163
Formaat1
241 x 171 x 18 mm
Gewicht
676gram
Auteur
David Jobber
Nur
163
Isbn
9789043026987
Verschijningsjaar
2014