Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

SEO voor Webprofessionals

Alain Sadon
Paperback
ISBN: 9789081289658
2015

Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!

Onbekend

34,95(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Na het lezen van dit boek bent u, webprofessional, weer helemaal up-to-date als het gaat om het zo goed mogelijk scoren in de gratis zoekresultaten van Google.

Onderzoeker en leraar Alain Sadon is in staat om dit complexe en dynamische vakgebied, SEO genaamd, toegankelijk en praktisch toepasbaar te maken voor een breed publiek. Een must voor website ontwikkelaars, website/webshop beheerders, marketing/reclame bureaus, SEO adviseurs, tekstschrijvers, studenten en opleiders.

Alain Sadon (1964) is Informatica Ingenieur (TU Delft) en eigenaar van SEOguru, vooraanstaand kennis-, opleiding- en adviescentrum zoekmachine optimalisatie (SEO). Hij geeft sinds 2004 trainingen, lezingen en adviezen aan het Nederlandse en Vlaamse bedrijfsleven en aan verschillende universiteiten en hogescholen.

U krijgt op systematische wijze antwoord op de volgende vragen:

* Wat omhelst het SEO vakgebied?
* Wat mag er van een webontwikkelaar, copywriter, webmarketeer en SEO specialist worden verwacht?
* Wat is de invloed van social media (Twitter, Facebook, Google+) op SEO (Social SEO)?
* Wat behelzen de Penguin, Panda en Hummingbird updates?
* Is een mobielvriendelijke website van belang voor SEO? En zo ja, op welke manier dan?
* Hoe ziet een ideale websitestructuur er precies uit? En de URL's?
* Hoe ziet Google onze site, wat is de DOM en de invloed van programmeertechnieken (Javascript, Ajax, etc.)?
* Wat moeten we doen om internationaal te gaan scoren?
* Hoe kunnen we zoekresultaten verrijken met reviews, events, zoekvensters, etc. via semantische markup?
* Wat is de Knowledge Graph en hoe varen we daar als bedrijf in mee?
* Hoe schrijven we zoekmachine vriendelijke webteksten? En wat is in dat verband Topic Targeting?
* Is dubbele content nu echt een probleem? Hoe daarmee het beste om te gaan?
* Hoe scoren we met images, video's, pdf's, maps ('Google Mijn Bedrijf') en apps?
* Wat zijn de beste (en slechtste) verwijzingen? Wat is linkearning?
* Hoe zorgen we ervoor dat een goed scorende site goed blijft scoren?
* Hoe voorkomen we, of reageren we op, penalty's door Google? Hoe minimaliseren we de kans op hacks?
* Met welke SEO tools kunnen we het beste onze analyses en metingen uitvoeren?

Meer informatie

Paginas
252 pagina's
Druk
3
Gewicht
613gram
Taal
Nederlands
Uitgever
Pumbo.nl B.V.
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
123
Verschijningsdatum
augustus 2015
Formaat1
241 x 168 x 19 mm
Auteur
Alain Sadon
Nur
123
Isbn
9789081289658
Verschijningsjaar
2015
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.