
People always talk about reputations
Merkreputatie in drie stappen
Frederik Picard
Paperback
ISBN: 9789401470032
2020
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Uitverkocht, of in prijs opgeheven€ 29,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Hoe geef je echt betekenis aan een merk?
Hoe kun je doelgroepen overtuigen en duurzaam aan het merk binden?
Aan de hand van 20 essentiële vragen over merkopbouw wordt een merk gepositioneerd, betekenis gegeven en geprofileerd. De klassieke 4P-marketing vormt daarbij slechts de basis.
People always talk about reputations focust op value branding.
Het boek loodst de lezer stap voor stap door het hele proces van merkpositionering, merkbetekenis en merkprofilering.
Meer informatie
Paginas
143 pagina's
Druk
1
Gewicht
316gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juni 2020
Uitgever
Lannoo Campus
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Formaat1
242 x 172 x 12 mm
Auteur
Frederik Picard
Nur
802
Ondertitel
Merkreputatie in drie stappen
Nur code
802
Verschijningsdatum
29-06-2020
Isbn
9789401470032
Verschijningsjaar
2020