Marketing voor de Madmen van morgen
Sterke merken in een wereld van algoritmes
Wim Vermeulen
Paperback
ISBN: 9789401447218
2018
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Uitverkocht, of in prijs opgeheven€ 29,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de consument klaar is voor VR, AR en Chatbots. Het voelt alsof marketeers altijd achterop hinken. En dat is ook zo.Er is een enorme kloof tussen de technoverslingerde consument en de naar adem happende marketeer. Om die kloof te overbruggen, kan die niet meer steunen op de oplossingen van gisteren.Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar Marketing voor de mad men van morgen kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om nog krachtigere resultaten neer te zetten.
Meer informatie
Paginas
200 pagina's
Druk
1
Gewicht
399gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
februari 2018
Uitgever
Lannoo Campus
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Formaat1
241 x 171 x 14 mm
Auteur
Wim Vermeulen
Nur
802
Ondertitel
Sterke merken in een wereld van algoritmes
Nur code
802
Verschijningsdatum
19-02-2018
Isbn
9789401447218
Verschijningsjaar
2018