Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie

Pierre Bernard
Paperback
ISBN: 9789087538019
2013

Tijdelijk niet leverbaar

43,55(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.

De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt, maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen, vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen.

Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle):
* Levenscyclus fase: Servicestrategie
* Levenscyclus fase: Serviceontwerp
* Levenscyclus fase: Servicetransitie
* Levenscyclus fase: Serviceproductie
* Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering

Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten, die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.

Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar:
* een Glossary (verklarende woordenlijst) met daarin de Nederlandstalige en Engelstalige ITIL-termen en de bijbehorende definitie
* alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat.
http://www.vanharen.net/9789087538019/IT-servicemanagement_op_basis_van_ITIL®_2011_Editie_(dutch_version)?filter_name=8019
Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.

Meer informatie

Paginas
Onbekend aantal pagina's
Druk
1
Gewicht
786gram
Gewicht
782gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
november 2013
Uitgever
Van Haren Publishing
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
982
Formaat1
241 x 170 x 21 mm
Auteur
Pierre Bernard
Nur
982
Nur code
982
Verschijningsdatum
28-11-2013
Isbn
9789087538019
Verschijningsjaar
2013
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.