Het einde van online winkelen
De toekomst van retail die altijd verbonden is
Wijnand Jongen
Paperback
ISBN: 9789047012269
2018
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis€ 24,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ?Het einde van online winkelen? laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.
Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.
Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.
Meer informatie
Paginas
352 pagina's
Formaat1
230 x 150 x 22 mm
Druk
2
Gewicht
557gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
september 2018
Uitgever
Business Contact
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
788
Auteur
Wijnand Jongen
Nur
788
Ondertitel
De toekomst van retail die altijd verbonden is
Isbn
9789047012269
Verschijningsjaar
2018