Prijzen incl. btw
Map icon
Winkels en openingstijden
  • Boekhandel
  • Zakelijk
Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Handboek UX-Optimalisatie

Het combineren van behavioral UX en usabilitytestgegevens om websites te optimaliseren

W. Craig Tomlin
Paperback
ISBN: 9789463561198
2019

  Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

45,00(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert, krijgt u gratis toegang, plus relevante extra's.



Combineer twee verschillende gegevensbronnen - kwantitatieve behavioral UX en kwalitatieve usabilitytests - in één krachtige tool waarmee u de website van uw organisatie stroomlijnt en conversie en ROI verhoogt. De combinatie van gegevens over wat er precies aan websiteactiviteit plaatsvindt met de gegevens uit usabilitytests (waarom gebeurt het?) geeft een volledig panoramisch zicht op wat de oorzaak is van slechte prestaties, waar uw website kan worden geoptimaliseerd en hoe die kan worden verbeterd.



Er zijn tal van boeken die zich richten op big data en het gebruik van gegevensanalyse om websites te verbeteren, of op het gebruik van usabilitytests en UX-onderzoeksmethoden voor verbetering. Dit is het eerste boek dat beide onderwerpen combineert tot een methodiek die u steeds opnieuw kunt toepassen bij de optimalisatie van elke website.



UX-optimalisatie is ideaal voor iedereen die de kracht van kwantitatieve gegevens wil combineren met de inzichten van kwalitatieve gegevens om websiteresultaten te verbeteren. Het boek maakt gebruik van stapsgewijze instructies met foto's, tekeningen en ondersteunende schermafbeeldingen om u te laten zien hoe u persona's definieert, behavioral UX-gegevensanalyse, UX- en usabilitytestevaluaties uitvoert en behavioral UX- en usabilitydata kunt combineren tot een krachtige set van optimalisatieaanbevelingen die elke website ingrijpend kan verbeteren.



Trefwoorden: UX optimalisatie webdesign handleiding

Meer informatie

Paginas
224 pagina's
Druk
1
Gewicht
423gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juli 2019
Uitgever
VAN DUUREN MEDIA
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
994
Reeks
Handboek
Formaat1
228 x 170 x 12 mm
Auteur
W. Craig Tomlin
Nur
994
Verschijningsdatum
02-07-2019
Nur code
994
Isbn
9789463561198
Verschijningsjaar
2019
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.