
Content!
zuurstof voor je klanten
Antal de Waij
Paperback
ISBN: 9789089653888
2017
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Uitverkocht, of in prijs opgeheven€ 34,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Potentiële klanten grijpen steeds vaker naar websites, blogs en social media, op zoek naar informatie over je producten en diensten. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Dat is nu verleden tijd! Content! zorgt voor structuur, inzicht en resultaat. Content is onmisbare zuurstof voor organisaties.
Met dit boek biedt Antal de Waij alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen. Op welke manier maak je jouw bedrijf meer bekend? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Hoe verbeter je klantloyaliteit met LinkedIn? Hoe leid je socialemediavolgers richting de website van je b2b- of b2c-organisatie? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Het helpt je in kaart brengen van je strategie en het maken van tactische keuzes.
Trefwoorden: Content organisaties zuurstof co2 contentstrategie bloggen online sociale media Antal de Waij
Met dit boek biedt Antal de Waij alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen. Op welke manier maak je jouw bedrijf meer bekend? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Hoe verbeter je klantloyaliteit met LinkedIn? Hoe leid je socialemediavolgers richting de website van je b2b- of b2c-organisatie? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Het helpt je in kaart brengen van je strategie en het maken van tactische keuzes.
- Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
- Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.
- Inclusief praktische cases en interviews met professionals.
Trefwoorden: Content organisaties zuurstof co2 contentstrategie bloggen online sociale media Antal de Waij
Meer informatie
Paginas
384 pagina's
Druk
1
Gewicht
842gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
november 2017
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Uitgever
Van Duuren Management
Auteur
Antal de Waij
Formaat1
247 x 180 x 29 mm
Nur
802
Ondertitel
zuurstof voor je klanten
Nur code
802
Verschijningsdatum
22-11-2017
Isbn
9789089653888
Verschijningsjaar
2017