Prijzen incl. btw
Map icon
Winkels en openingstijden
  • Boekhandel
  • Zakelijk
Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Consumentenpsychologie

Guido Valkeneers
Paperback
ISBN: 9789463792516
2019

  Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

44,00(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welke
mate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheid
en levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumenten
elkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunnen
innovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dit
handboek aan bod komen.
Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductie
in de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,
over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag en
het gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studenten
van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerde
richtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodige
inzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in het
kader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang.
Ook voor de overheid is het interessant om te weten hoe het consumentengedrag in een
wenselijke richting kan worden gestuurd. Ten slotte kunnen consumenten op basis van
de studie van dit boek hun gedrag beter begrijpen.

Guido Valkeneers is master in de psychologie en in de economie. Hij doceerde
decennialang consumentenpsychologie aan de Thomas More Hogeschool Mechelen -
Antwerpen. Hij is auteur van meerdere succesvolle handboeken die gebruikt worden
in de bacheloropleidingen voor de gedragswetenschappen en in economisch gerichte
opleidingen.

Meer informatie

Paginas
Onbekend aantal pagina's
Druk
1
Druk
2
Gewicht
562gram
Gewicht
584gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
maart 2019
Uitgever
Acco uitgeverij
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
774
Formaat1
245 x 170 x 16 mm
Auteur
Guido Valkeneers
Nur
774
Nur code
774
Verschijningsdatum
27-03-2019
Isbn
9789463792516
Verschijningsjaar
2019
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.