Prijzen incl. btw
Map icon
Winkels en openingstijden
  • Boekhandel
  • Zakelijk
Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Consumentengedrag

Michael R. Solomon
Paperback
ISBN: 9789043023924
2013

Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!

  Uitverkocht, of in prijs opgeheven

64,95(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Of je nu boodschappen doet, je kamer schoonmaakt, tennist, e-mailt of op het strand ligt: je leven wordt in grote mate beïnvloed door het optreden van marketeers. Consumentengedrag behandelt het effect van marketing op het koopgedrag van consumenten; het onderzoekt waarom mensen producten kopen (of juist niet) en welke invloed producten, diensten en consumptieactiviteiten hebben op hoe je tegen jezelf en anderen aankijkt.

Dit boek geeft een overzichtelijke en actuele introductie in de wereld van consumentengedrag. De consument wordt in de markt, als individu, als beslisser en als Europese consument beschouwd. Deze vierde editie behandelt bovendien een aantal nieuwe onderwerpen, zoals het toenemende online shopping, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Door het opnemen van meer Nederlandse en Vlaamse voorbeelden en perspectieven is deze editie nog toegankelijker gemaakt voor het gehele Nederlandstalige gebied.

Consumentengedrag, vierde editie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, meerkeuzevragen, en verschillende cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding.

Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard en Margaret K. Hogg zijn werkzaam als hoogleraar marketing en consumentengedrag aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten en Europa. Verantwoordelijk voor de Nederlandstalige bewerking zijn Marie-Ange de Kort (eindredactie), docent opleiding vrijetijdsmanagement aan Hogeschool Inholland; Peter Nonhof, docent marketing aan Stenden Hogeschool; en Ynte van Dam, docent marktkunde en consumentengedrag aan Wageningen Universiteit.

Meer informatie

Paginas
Onbekend aantal pagina's
Druk
4
Gewicht
812gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juni 2013
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
163
Auteur
Michael R. Solomon
Formaat1
268 x 197 x 17 mm
Nur
163
Isbn
9789043023924
Verschijningsjaar
2013
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.