Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Beyond brands

Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe

Tom Van den Bergh
Paperback
ISBN: 9789401467117
2020

Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

34,99(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen met het eigenzinnige straatmerk Supreme een collectie op de markt die in een mum van tijd uitverkoopt.

Merken doen vandaag de gekste dingen. Uitdagend en verrassend proberen en experimenteren ze erop los. Omdat het kan en moet. En daar kunnen wij allemaal van leren. Zo kweken merken een karakter en gaan ze op de fijnste manieren met hun klanten om.

Maar nog vaker zien we sterke merken verdwijnen en vervagen. Maar we hebben ze wel nodig in deze VUCA-wereld. Merken voor morgen maken en managen, dat vraagt een ander denken en doen.

Dit boek helpt je met inspiratie, een bril en een methode om samen met de spelers in jouw brand community, een adaptief en robuust merk te creëren en te waarborgen.

Meer informatie

Paginas
200 pagina's
Druk
1
Gewicht
642gram
Gewicht
646gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juli 2020
Uitgever
Lannoo Campus
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Formaat1
239 x 173 x 21 mm
Auteur
Tom Van den Bergh
Nur
802
Ondertitel
Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe
Nur code
802
Verschijningsdatum
03-07-2020
Isbn
9789401467117
Verschijningsjaar
2020
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.