
Acquireren is een werkwoord
hoe je klanten werft in een veranderende salespraktijk
Marcel Hoefman
Paperback
ISBN: 9789089652539
2014
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Uitverkocht, of in prijs opgeheven€ 24,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen.
In 'Acquireren is een werkwoord' lees je hoe je als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe je structuur aanbrengt in je acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen je verder en welke kun je maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat je direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.
In 'Acquireren is een werkwoord' lees je hoe je als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe je structuur aanbrengt in je acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen je verder en welke kun je maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat je direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.
Meer informatie
Paginas
160 pagina's
Druk
1
Gewicht
324gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
oktober 2014
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Formaat1
231 x 151 x 20 mm
Uitgever
Van Duuren Management
Auteur
Marcel Hoefman
Nur
802
Ondertitel
hoe je klanten werft in een veranderende salespraktijk
Nur code
802
Verschijningsdatum
28-10-2014
Isbn
9789089652539
Verschijningsjaar
2014