Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

25 jaar online winkelen in Nederland

Wijnand Jongen
ISBN: 9789492790224
2019

Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

29,99(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Een compleet overzicht van 25 jaar Nederlandse e-commercegeschiedenis.

Of we nu de nieuwste smartphone bestellen, een reisje boeken of bedenken wat we vanavond willen eten, we vinden het niet meer dan normaal om dat via internet te doen. De opkomst en acceptatie van het online winkelen heeft zich in Nederland in een ongekend hoog tempo voltrokken. Wat een kwart eeuw geleden nog nieuw en onwennig was, is nu niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De verwachtingen en wensen van de consument hebben het retaillandschap in Nederland radicaal veranderd.

Dit boek vertelt het verhaal achter die ontwikkeling ? het neemt de lezer mee in de enerverende geschiedenis van een revolutie in koopgedrag. Van de doorbraak van internet en de eerste webwinkels tot de experimenten met nieuwe betaalsystemen en de onstuimige groei in bezorgland. Alle belangrijke spelers komen aan bod (en aan het woord) en alle belangrijke gebeurtenissen passeren de revue. Een onmisbaar, prettig leesbaar overzicht voor iedereen die geïnteresseerd is in e-commerce. Met illustraties en in kleur uitgevoerd.

>> Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Hij is directeur en oprichter van belangenvereniging Thuiswinkel.org en co-founder van Ecommerce Europe. Midden jaren negentig was Wijnand medeoprichter van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker voor consumenten op internet. Hij is auteur van de bestseller ?Het einde van online winkelen? ? dat in verschillende landen is vertaald en in 2017 was genomineerd voor zowel managementboek als marketingboek van het jaar.

>> Wilbert Schreurs is historicus en auteur van tal boeken over business en geschiedenis. Hij schreef onder meer ?Geschiedenis van de reclame in Nederland?, ?De doorbraak van direct marketing? en ?Leuker kunnen we ?t niet maken?. Wilbert Schreurs stelde verschillende tentoonstellingen samen, waaronder het succesvolle 100 Jaar ReclameKlassiekers in de Beurs van Berlage. Hij is sinds 2007 als (gast)docent verbonden aan de VU in Amsterdam.

Meer informatie

Paginas
288 pagina's
Druk
1
Gewicht
1008gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
november 2019
Uitgever
Nubiz
Verschijningsvorm
GEB full
NUR-code
788
Formaat1
248 x 178 x 31 mm
Auteur
Wijnand Jongen
Nur
788
Nur code
788
Verschijningsdatum
29-11-2019
Isbn
9789492790224
Verschijningsjaar
2019
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.